Forum G-Lader Strona Główna G-Lader
Polski Club Fanów G40
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Aukcje z allegro itp...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 65, 66, 67  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum G-Lader Strona Główna -> Giełda
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Grudzień 29, 2006, 1:22 am    Temat postu:

kuknij tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Łysy
Global Moderator



Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 664
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Grudzień 29, 2006, 8:12 pm    Temat postu:

juz poszlo Smutny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Styczeń 19, 2007, 10:32 pm    Temat postu:

pewnie sie Wam przyda Jezyk
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
PR23M3K
G-majster



Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 501
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Styczeń 23, 2007, 9:42 pm    Temat postu:

zna ktos to Polo ??
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vwkas18
Admin



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1909
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław/Breslau
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Styczeń 23, 2007, 9:49 pm    Temat postu:

wyglada fatalnie coś mi sie zdaje ze 240 tyś
robiony w przydomowym warsztacie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
Global Moderator



Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 664
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Styczeń 23, 2007, 11:55 pm    Temat postu:

ale eatona ma Jezyk ciekawe jak to jezdzi i jaki jest stan idealnego silnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Styczeń 24, 2007, 10:55 am    Temat postu:

to nie jest przypadkiem jakis 3F przerobiony?
Powrót do góry
Łysy
Global Moderator



Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 664
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Styczeń 25, 2007, 1:24 pm    Temat postu:

jaro812 napisał:
to nie jest przypadkiem jakis 3F przerobiony?


HGW... deklem nie ma sie co kierowac bo przy zmianie rodzaju doladowania zostaje w deklu przelot od powrotu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin
G-majster



Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Styczeń 25, 2007, 6:11 pm    Temat postu:

Łysy napisał:
ale eatona ma Jezyk ciekawe jak to jezdzi i jaki jest stan idealnego silnika


na nienieckim forum czytalem ze eaton daje bardzo male cisnienie doladowania (przynajmniej ten od slk 230), w okolicach 0,3 bara. wiec zeby miec wyzsze cisnienie trzba zamontowac bardzo male kolko, ktore zmniejsza jego zywotnosc (trzeba wtedy regenerowac czesciej niz G).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łysy
Global Moderator



Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 664
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Styczeń 26, 2007, 2:07 am    Temat postu:

Marcin napisał:
Łysy napisał:
ale eatona ma Jezyk ciekawe jak to jezdzi i jaki jest stan idealnego silnika


na nienieckim forum czytalem ze eaton daje bardzo male cisnienie doladowania (przynajmniej ten od slk 230), w okolicach 0,3 bara. wiec zeby miec wyzsze cisnienie trzba zamontowac bardzo male kolko, ktore zmniejsza jego zywotnosc (trzeba wtedy regenerowac czesciej niz G).


daje wiecej.poszukam gdzies


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vwkas18
Admin



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1909
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław/Breslau
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Styczeń 26, 2007, 3:39 am    Temat postu:

eaton daje spokojne 1 bara

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Styczeń 26, 2007, 10:06 am    Temat postu:

w 1,3 spokojnie 1bar napompuje Wesoly
Powrót do góry
WuL
G-majster



Dołączył: 15 Wrz 2006
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Styczeń 26, 2007, 10:44 pm    Temat postu:

najmniejsza wersja eatona z silnika 1,8 pompuje w g40 koło bara. ten nieco większy z 2,3 ładuje koło 1,5. dużo czytałem na ten temat bo kiedyś myślałem nad zmianom.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Styczeń 29, 2007, 11:25 pm    Temat postu:

a moja polówka marznie w garażu całkowicie wybebeszona i czeka na new image:D
Powrót do góry
Łysy
Global Moderator



Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 664
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Styczeń 29, 2007, 11:52 pm    Temat postu:

dominiczka napisał:
a moja polówka marznie w garażu całkowicie wybebeszona i czeka na new image:D


moja tez stoi przykitrana w garazu Wesoly czasem wpadam ja przepalic zeby gumeczki na zaworkach nie padly i hebel powciskac zeby nic sie nie zapieklo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum G-Lader Strona Główna -> Giełda Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 65, 66, 67  Następny
Strona 2 z 67

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin